Pots seleccionar una entrada del bloc per la seva localització geogràfica.


dimarts, 22 de novembre del 2011

Gorg Negre

Recentment vaig estar buscant la topo del Gorg Negre i resulta que la ressenya es va publicar al llibre 'Gorgas y barrancos de Cataluña, Mallorca y Alto Ésera', publicat a l'any 1993.

Com que està descatalogat i no el tinc, vaig provar de trobar la ressenya per Internet però em va ser impossible. Llavors, en Miquel Soro, coautor del llibre i amb qui ens coneixem ja fa temps, em va fer arribar la ressenya original escanejada. Li vaig demanar permís per publicar-la, atès que no es podia trobar enlloc, i molt amablement hi va accedir. (Gràcies Miquel!)

S'ha de dir que les instal·lacions han estat substituïdes, com a mínim parcialment, i segurament han canviat força respecte la ressenya original, que en breu farà vint anys.

Tinc pensat fer el barranc sencer, i m'agradaria actualitzar la ressenya per reflectir les noves instal·lacions. Si ho faig així, crearé una nova entrada pel Gorg Negre.


Ressenya del Gorg Negre, cortesia del seu autor, en Miquel Soro.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada